Baza wiedzy

Gadżety reklamowe – dlaczego warto w nie zainwestować?

Jeśli prowadzisz własny biznes, na pewno zdajesz sobie sprawę, jak ważna jest reklama. Bez niej dotarcie do przyszłych klientów, a zarazem sprzedaż produktów lub usług jest praktycznie niemożliwa. Możliwości dotarcia ze swoimi produktami lub usługami do szerszego grona odbiorców jest wiele. Obecnie coraz większe możliwości oferuje Internet, który powoli wypiera media tradycyjne. Jest jeszcze jedna forma reklamy, o której warto pamiętać – gadżety reklamowe.

Gadżety reklamowe i budowanie wizerunku firmy

Chcąc pozyskać nowych klientów istnieje możliwość dystrybucji gadżetów reklamowych, które zawierają logo lub hasło reklamowe identyfikujące naszą firmę. Takie gadżety, na przykład w postaci upominków, mogą zostać podarowane klientom i pracownikom. Przydatne okażą się targi lub imprezy tematyczne, które z pewnością pomogą dotrzeć do docelowego odbiorcy.

Gadżety reklamowe – dlaczego warto w nie zainwestować?

Gadżety reklamowe z logo firmy

Do gadżetów typu „must have” należy zaliczyć kubki z logo firmy. Tego rodzaju podarunek dla klientów pasuje do profilu każdego biznesu – niezależnie od tego, w jakiej branży on funkcjonuje. Kolejnym rodzajem gadżetów, o którym warto pomyśleć, są długopisy reklamowe. Długopis to jeden z przedmiotów, z których korzystamy na co dzień. Pomimo swoich małych rozmiarów znajdzie się na nim miejsce na logo, hasło reklamowe lub dane kontaktowe firmy.

Koszulki z nadrukiem

Popularnym sposobem na identyfikację wizualną firmy są koszulki reklamowe – najczęściej t-shirty z nadrukiem umieszczonym na lewej piersi. Przydatne okażą się we wcześniej wspomnianych targach lub eventach tematycznych. Szeroki wybór rozmiarów i kolorów sprawia, że bez trudu dopasujemy koszulkę do swoich potrzeb.

Koszulka reklamowa to uniwersalny i ponadczasowy gadżet, który sprawdzi się w każdej branży.

Gadżety reklamowe – o czym warto pamiętać?

Oczywiście istnieje wiele rodzajów materiałów promocyjnych. Mogą to być np. elektronika z grawerem, przedmioty codziennego użytku, poduszki, parasole i wiele więcej. Należy jednak pamiętać, że ich głównym zadaniem jest budowa świadomości marki u potencjalnych klientów. Dlatego ważne jest, by gadżety reklamowe wiązały się z profilem działalności firmy. Przykład: w branży eko bardziej sprawdzą się gadżety ekologiczne.

Gadżety reklamowe – ile kosztują?

Ceny wyprodukowania gadżetów reklamowych są niskie, jednakże cena zależy głównie od zamawianej ilości. Im większy nakład, tym cena jednostkowa za sztukę powinna być niższa. Dlaczego? Ponieważ najwięcej czasu zajmuje przygotowanie do wykonania produktu. Cena zależy także od wykorzystywanego materiału, koloru lub ilości nadruków np. na koszulce.

Czy warto inwestować w gadżety reklamowe?

Cena oraz oddziaływanie na ludzi podczas wykonywania przez nich codziennych czynności to dwie ważne zalety. Kubki, koszulki, kalendarze, długopisy, torby to przedmioty, których używamy na co dzień – nie zwracamy na nie uwagi, ale nasza podświadomość zapamiętuje logo, kolory i hasła zapisane na tych materiałach promocyjnych. W naszych umysłach utrwala się obraz danej marki. Wszystko opiera się na prostocie i naszej podświadomości.

Gadżety reklamowe – podsumowanie

Pomimo tego, że gadżety reklamowe nie zastąpią tradycyjnych form reklamy, to jednak będą ich świetnym uzupełnieniem. Warto wziąć udział w akcjach promocyjnych lub pojawić się na różnego rodzaju targach, imprezach, szkoleniach, na których będzie możliwość rozdania upominków w postaci gadżetów. Prezent w takiej postaci automatycznie wzbudzi u obdarowanego pozytywne skojarzenia, a późniejsze skorzystanie z gadżetu może zaowocować jego zainteresowaniem firmy, której identyfikacja pojawiła się na materiale reklamowym.

Polecamy: gadżety reklamowe Konin