english version

Blog

Czy warto mierzyć konwersję w kampaniach reklamowych?
Czy warto mierzyć konwersję w kampaniach reklamowych?

Mierzenie konwersji w Google Ads jest niezwykle istotne dla skutecznego prowadzenia kampanii reklamowych. Konwersja to po prostu akcja, którą chcesz, aby użytkownik wykonał po kliknięciu w Twoją reklamę, takie jak…

Więcej
Domena i hosting – jakie są różnice?
Domena i hosting – jakie są różnice?

Decydując się na stworzenie strony internetowego lub sklepu online, z pewnością spotkałeś lub spotkasz się z terminami „domena” oraz „hosting”. Czym są, co oznaczają i dlaczego wiele osób nie zna ich…

Więcej
Dyrektywa Omnibus – czego dotyczy?
Dyrektywa Omnibus – czego dotyczy?

Dyrektywa Omnibus to rozporządzenie, które teoretycznie uchwalone zostało już ponad trzy lata temu, jednak w dalszym ciągu nie weszła ona jeszcze w życie we wszystkich krajach, których dotyczy. Co zakłada…

Więcej
Dlaczego mojej strony nie ma w Google?
Dlaczego mojej strony nie ma w Google?

To pytanie, które często jest zadawane przez właścicieli stron internetowych. Najczęściej są to błędy popełniane przez osoby nieposiadające podstawowej wiedzy w zakresie budowy i funkcjonowania witryny. Jak temu zapobiec? Poniżej…

Więcej
Własna strona internetowa – dlaczego warto ją posiadać?
Własna strona internetowa – dlaczego warto ją posiadać?

Bardzo często zdarza się, że przedsiębiorcy odkładają założenie strony na później, ponieważ z góry zakładają, że jest to zbędny wydatek. To błędne założenie. O tym, dlaczego warto mieć własną stronę…

Więcej
Co możemy dla Ciebie zrobić?

Chętnie pomożemy Ci w wyborze najlepszego rozwiązania dla Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub wypełniając formularz kontaktowy.

Skontaktuj się