Mierzenie konwersji w Google Ads jest niezwykle istotne dla skutecznego prowadzenia kampanii reklamowych. Konwersja to po prostu akcja, którą chcesz, aby użytkownik wykonał po kliknięciu w Twoją reklamę, takie jak…
WięcejDecydując się na stworzenie strony internetowego lub sklepu online, z pewnością spotkałeś lub spotkasz się z terminami „domena” oraz „hosting”. Czym są, co oznaczają i dlaczego wiele osób nie zna ich…
WięcejDyrektywa Omnibus to rozporządzenie, które teoretycznie uchwalone zostało już ponad trzy lata temu, jednak w dalszym ciągu nie weszła ona jeszcze w życie we wszystkich krajach, których dotyczy. Co zakłada…
WięcejTo pytanie, które często jest zadawane przez właścicieli stron internetowych. Najczęściej są to błędy popełniane przez osoby nieposiadające podstawowej wiedzy w zakresie budowy i funkcjonowania witryny. Jak temu zapobiec? Poniżej…
WięcejBardzo często zdarza się, że przedsiębiorcy odkładają założenie strony na później, ponieważ z góry zakładają, że jest to zbędny wydatek. To błędne założenie. O tym, dlaczego warto mieć własną stronę…
Więcej