english version

Katalogi i teczki

Projektowanie katalogów

Przed rozpoczęciem projektowania katalogu należy wziąć pod uwagę wiele czynników, aby osiągnąć pożądane rezultaty i zamierzony efekt.

 

Po pierwsze – musimy określić cel i grupę odbiorców naszego katalogu. Czy ma on być narzędziem marketingowym, czy ma być wykorzystywany jako narzędzie informacyjne?

 

Następnie należy określić jakie informacje mają się w nim znaleźć i jakie elementy graficzne bedą potrzebne do uzyskania pożądanego efektu.

 

Końcowym krokiem jest zaprojektowanie układu katalogu i wybór odpowiednich fontów, kolorów i elementów graficznych, które będą odzwierciedlać cel katalogu, a zarazem będą spójne z identyfikacją wizualną firmy.

projektowanie katalogów - NETZURE

Przyciągający uwagę projekt katalogu Twoją szansą na sukces!

Jak powinien wyglądać katalog, który przyciągnie uwagę Twoich klientów?

Wysoka jakość zdjęć, które będą przyciągać uwagę.

Spójne kolory z identyfikacją firmy.

Czytelny i przejrzysty układ strony.

Użycie odpowiednych fontów.

Przejrzyste i łatwe do zrozumienia treści.

Spójny przekaz.

Odpowiedni format druku.

Odpowiednia oprawa i uszlachetnienie.

Projektowanie teczek

Teczka ofertowa jest ważnym elementem wizerunku firmy – to ona najczęściej wręczana jest przy składaniu ofert lub podpisywaniu umów z potencjalnymi kontrahentami.

Dzięki teczce ofertowej można prezentować produkty i usługi w sposób atrakcyjny i przyciągający uwagę klienta, co pozwala na wzbudzenie w nim zainteresowania i przekonanie do zakupu. Teczka ofertowa może również zawierać informacje o korzyściach i zaletach produktu lub usługi.

ANS teczka

Sprawdź nasze realizacje

Pure Energy

Pure Energy

ANS w Koninie

ANS w Koninie

Czysta Bryka

Czysta Bryka