Pozycjonowanie to działania mające na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania

Zalety pozycjonowania

  • Większa liczba potencjalnych klientów
  • Budowa wizerunku i zaufania firmy
  • Dotarcie do wskazanej grupy docelowej
  • Niższy koszt reklamy
  • Wzrost widoczności serwisu

Główne rodzaje pozycjonowania

Lokalne

Firmy oferujące lokalne usługi mogą pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwarki i prześcignąć duże firmy, które nie są bezpośrednio związane z danym rynkiem. Przykład: meble na wymiar Konin

Ogólne

W pozycjonowaniu ogólnym ważne jest to, aby budować daleki zasięg i trafiać do coraz to szerszej grupy odbiorców.

Szerokie (long-tail)

Pozycjonowanie dużej liczby złożonych, niszowych fraz, które bezpośrednio odpowiadają na precyzyjne zapytania internautów. Niewątpliwą zaletą tego zastosowania jest niska konkurencja na określone frazy kluczowe. Używane m.in. w sklepach internetowych. Przykład: mokra karma dla psa darmowa dostawa

Cennik

Royal

od 300PLN

netto/miesiąc

  • Optymalizacja
  • Link building
  • Monitoring
  • Liczba fraz (keywords): 7
  • Raportowanie

Space

od 1000PLN

netto/miesiąc

  • Optymalizacja
  • Link building
  • Monitoring
  • Liczba fraz (keywords): 20+
  • Raportowanie