Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie to czynność, która pozwala zwiększyć widoczność witryny w wynikach wyszukiwania. Umożliwia dotarcie do klientów, których może zainteresować zawartość umieszczona na stronie.
Pozycjonowanie www – dlaczego warto?
Jeżeli Twoja strona firmowa dopiero wystartowała, prawdopodobnie będzie niewidoczna w wyszukiwarkach. Dlaczego?
Pierwsze strony w wynikach wyszukiwania zajmują witryny zoptymalizowane, posiadające wiele treści oraz linków zewnętrznych. Mają one lepszą ocenę według algorytmów Google – są one bardziej wartościowe. Dużą rolę odgrywają również płatne reklamy (np. Google Ads).
Warto zwrócić uwagę na wiek domeny – im młodsza/nowsza, tym mniej wiarygodna. Pozycjonowanie strony warto mieć na uwadze, jeśli chcemy zwiększyć widoczność usług lub produktów i kontrolować pozycje wyników wyszukiwania.

Pozycjonowanie – ile kosztuje?
Koszt zależny jest od ilości słów kluczowych (np. pozycjonowanie Konin), na które chcielibyśmy pozycjonować naszą stronę, od zakresu działań oraz konkurencyjności branży – im ogólniejsze słowa kluczowe, tym trudniejsze będzie „podbicie” witryny do top wyszukiwań.
Pozycjonowanie stron internetowych
Jakie działania podejmiemy?
Optymalizacja witryny i treści
W cenie usługi pozycjonowania otrzymasz audyt SEO – sprawdzimy bieżący stan Twojej witryny i dostosujemy ją do wytycznych Google.
Copywriting
Uzupełnimy podstrony tekstem zawierającym wybrane słowa kluczowe.
Prowadzenie bloga
Blogowe treści zawierają frazy kluczowe, które będą indeksowane przez wyszukiwarkę. Zajmiemy się pisaniem artykułów na temat Twojej branży.
Link building
Poprzez linkowanie strony poprawimy jej pozycję w wyszukiwarce.
Monitorowanie wyników
Na bieżąco będziemy analizować i kontrolować obraną strategię pozycjonowania.
Katalog firmowy
Dodamy artykuł związany z Twoją branżą w naszej Bazie Usług.
Audyt SEO
Twojej strony brakuje w wyszukiwarce? Zapytaj o audyt SEO.
Audyt SEO to jednorazowa usługa, która sprawdza aktualną kondycję witryny. Poprawnie wykonany pozwala wskazać wszelkie elementy, które wpływają negatywnie na jej ocenę i pozycję w wyszukiwarce. Wynikiem poprawy wszystkich wskazanych elementów będzie w pełni zoptymalizowana strona przyjazna użytkownikom.
Plusy przeprowadzonego audytu
Weryfikacja poprawności działania strony
Poprawiona pozycja witryny w wyszukiwarce
Przyjazny wygląd strony i większy ruch na niej
Jak wygląda audyt SEO?
Wstępna analiza witryny
Badane są podstawowe elementy optymalizacyjne oraz meta tytuły/opisy, instrukcje dla robotów, przekierowania, duplikaty itp.
Raport z analizy Page-Speed
Sprawdzenie szybkości działania witryny i dostosowania do urządzeń mobilnych.
Mapa strony
Weryfikacja mapy XML witryny.
Analiza treści
Ocena treści dostępnej na stronie pod kątem czytelności i wydajności oraz obecności poszczególnych nagłówków, elementów wyróżniających (call to action).
Błędy na stronie
Mające wpływ na pozycję witryny w wyszukiwarce.
Wizytówka w Google
Prezentacja firmy w wyszukiwarce Google pomaga zaistnieć na rynku lokalnym.
