Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie to czynność, która pozwala zwiększyć widoczność witryny w wynikach wyszukiwania. Umożliwia dotarcie do klientów, których może zainteresować zawartość umieszczona na stronie.

Pozycjonowanie www – dlaczego warto?

Jeżeli Twoja strona firmowa dopiero wystartowała, prawdopodobnie będzie niewidoczna w wyszukiwarkach. Dlaczego?

Pierwsze strony w wynikach wyszukiwania zajmują witryny zoptymalizowane, posiadające wiele treści oraz linków zewnętrznych. Mają one lepszą ocenę według algorytmów Google – są one bardziej wartościowe. Dużą rolę odgrywają również płatne reklamy (np. Google Ads).

Warto zwrócić uwagę na wiek domeny – im młodsza/nowsza, tym mniej wiarygodna. Pozycjonowanie strony warto mieć na uwadze, jeśli chcemy zwiększyć widoczność usług lub produktów i kontrolować pozycje wyników wyszukiwania.

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie – ile kosztuje?

Koszt zależny jest od ilości słów kluczowych (np. pozycjonowanie Konin), na które chcielibyśmy pozycjonować naszą stronę, od zakresu działań oraz konkurencyjności branży – im ogólniejsze słowa kluczowe, tym trudniejsze będzie “podbicie” witryny do top wyszukiwań.

Pozycjonowanie stron internetowych

Jakie działania podejmiemy?

Optymalizacja witryny i treści

W cenie usługi pozycjonowania otrzymasz audyt SEO – sprawdzimy bieżący stan Twojej witryny i dostosujemy ją do wytycznych Google.

Copywriting

Uzupełnimy podstrony tekstem zawierającym wybrane słowa kluczowe.

Prowadzenie bloga (opcjonalne)

Blogowe treści zawierają frazy kluczowe, które będą indeksowane przez wyszukiwarkę. Zajmiemy się pisaniem artykułów na temat Twojej branży.

Link building

Poprzez linkowanie strony poprawimy jej pozycję w wyszukiwarce.

Monitorowanie wyników

Na bieżąco będziemy analizować i kontrolować obraną strategię pozycjonowania.

Katalog firmowy

Dodamy artykuł związany z Twoją branżą w naszej Bazie Usług.

Audyt SEO

Twojej strony brakuje w wyszukiwarce? Zapytaj o audyt SEO.

 

Audyt SEO to jednorazowa usługa, która sprawdza aktualną kondycję witryny. Poprawnie wykonany pozwala wskazać wszelkie elementy, które wpływają negatywnie na jej ocenę i pozycję w wyszukiwarce. Wynikiem poprawy wszystkich wskazanych elementów będzie w pełni zoptymalizowana strona przyjazna użytkownikom.

Plusy przeprowadzonego audytu

 

Weryfikacja poprawności działania strony

 

Poprawiona pozycja witryny w wyszukiwarce

 

Przyjazny wygląd strony i większy ruch na niej

Jak wygląda audyt SEO?

Wstępna analiza witryny

Badane są podstawowe elementy optymalizacyjne oraz meta tytuły/opisy, instrukcje dla robotów, przekierowania, duplikaty itp.

Raport z analizy Page-Speed

Sprawdzenie szybkości działania witryny i dostosowania do urządzeń mobilnych.

Mapa strony

Weryfikacja mapy XML witryny.

Analiza treści

Ocena treści dostępnej na stronie pod kątem czytelności i wydajności oraz obecności poszczególnych nagłówków, elementów wyróżniających (call to action).

Błędy na stronie

Mające wpływ na pozycję witryny w wyszukiwarce.

Wizytówka w Google

Prezentacja firmy w wyszukiwarce Google pomaga zaistnieć na rynku lokalnym.

seo