english version

Google Ads

Czym jest Google Ads?

Jest to system reklamowy dawniej nazywany Google Adwords, który umożliwia przedsiębiorcy promowanie swojego produktu, czy usługi w Google. Reklama pojawia się po wpisaniu w wyszukiwarkę danego hasła i wyświetla się użytkownikowi zarówno ponad tzw. wynikami organicznymi, jak i pomiędzy nimi. Jest to najpopularniejszy typ promocji dostępny poprzez Google Ads.

 

Jako ogromna platforma ma jednak do zaoferowania znacznie więcej, a niej dzięki można korzystać z wielu rodzajów reklam, promując dzięki nim własną markę.

 

To, gdzie znajdzie się reklama, zależy w głównej mierze od kwoty, jaka zostanie za nią zapłacona. Ma na to wpływ również zainteresowanie potencjalnych klientów danym tematem.

 

Kampanie Google Ads przeprowadzane są na konkretne frazy. Ponieważ powierzchnia reklamowa do wykorzystania jest ograniczona, a chętnych, którzy chcą równocześnie przeprowadzić kampanię na tę samą frazę nie brakuje, reklamodawcy biorą udział w aukcji, która trwa dosłownie ułamek sekundy. W tym krótkim czasie Google decyduje, czy i gdzie będzie wyświetlała się dana reklama, biorąc pod uwagę szczególnie jakość kampanii Google Ads i stawkę, jaką reklamodawca jest gotów zapłacić za kliknięcie użytkownika w link.

kampanie Google Ads NETZURE
stripes stripes stripes

Konfiguracja kampanii Google Ads – na co zwrócić uwagę?

Samo korzystanie z Google Ads i stworzenie własnej kampanii jest dość proste. W sieci można znaleźć wiele instrukcji, które krok po kroku przeprowadzą użytkownika poprzez tworzenie kampanii reklamowej.

Ważnym etapem po ustawieniu odpowiedniej reklamy jest konfiguracja kampanii Google Ads. Zabieg ten pozwala na dotarcie do konkretnych odbiorców. Na tym etapie tworzenia struktury reklamy niezbędna jest wiedza dotycząca grupy docelowej, do której ma ona trafić. Na co warto zwrócić uwagę?

stripes stripes

01

Lokalizacja

gdzie kierować kampanię?

Lokalizacja – czyli gdzie ma być skierowana kampania. Dobrze jest zawęzić grono odbiorców i nie traktować ich jako szeroko pojętego ogółu. Przydatną funkcją jest także dodawanie wykluczeń.

Dzięki temu można nieco rozszerzyć obszar, do którego kierowana jest reklama, jednocześnie wykluczając dowolną lokalizację.

02

Język

jakim językom wyświetlić reklamę?

Język – adresując kampanię Google Ads na Polskę, warto dodatkowo wybrać także język angielski, ponieważ wielu użytkowników korzysta z przeglądarki właśnie w tym języku.

03

Odbiorcy

jak zawięzić grono klientów?

Odbiorcy – aby jeszcze bardziej zawęzić grono potencjalnych klientów, do których ma trafić reklama, można dodać dane demograficzne lub zainteresowania odbiorców. Wybrane ustawienia można zmieniać nawet podczas trwania kampanii.

Jeśli wystąpią problemy w ich określeniu, warto skorzystać z podpowiedzi systemu, który pomoże w sprecyzowaniu odbiorców reklamy.

04

Budżet

jaką kwotę przeznaczyć na reklamę?

Budżet – należy ustalić dzienną kwotę, która ma zostać przeznaczona na reklamę, a następnie określić model optymalizacji stawek. Możliwości jest wiele.

Można skoncentrować się na tym, aby uzyskać maksymalną liczbę kliknięć przy wskazanym wcześniej budżecie lub ustawić limit maksymalnej stawki za każde kliknięcie użytkownika w reklamę.

Przygotujemy dla Ciebie skuteczne kampanie reklamowe!

Struktura kampanii jest elastyczna i można ją dowolnie formować i zmieniać w zależności od potrzeb nawet podczas trwania kampanii Google Ads.

Porozmawiajmy

Dlaczego warto korzystać z Google Ads?

Kampanie Google Ads pozwalają w łatwy sposób dotrzeć do nowych klientów. Ponadto Google jest dziś najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Reklama w tym miejscu jest dobrym pomysłem na zaistnienie na rynku, ponieważ jest ona używana codziennie miliardy razy. To doskonały sposób na łatwe i skuteczne dotarcie do każdego potencjalnego klienta.

 

Dużym atutem takiej promocji jest fakt, że reklama w wyszukiwarce Google już na starcie trafia do klientów, którzy są zainteresowani danym produktem. Dzięki niej są oni bezpośrednio kierowani na daną stronę internetową. Znacząco wpływa to na konwersję i wzrost sprzedaży. Nie jest także zbyt nachalna w swym przekazie i nie sprawia, że użytkownik chce ją jak najszybciej zamknąć. Raczej wskazuje drogę do celu.

 

Dodatkowo przy odpowiedniej konfiguracji można uzyskać zadowalające wyniki stosunkowo niewielkim kosztem. Jest więc doskonałą propozycją na promocję nawet niewielkich przedsiębiorstw.

 

Jednak raz skonfigurowanej reklamy nie można pozostawić samej sobie. Należy ją na bieżąco dostosowywać, aby była optymalna.

 

Oceniając je funkcjonowanie, należy zwrócić uwagę na ilość konwersji, jaka została przeprowadzona na stronie. To liczba konkretnych działań – np. zakupu danego produktu powie o tym, czy kampania Google Ads była opłacalna.

Google Ads NETZURE
stripes stripes stripes

Kampanie Google Ads prowadzimy m.in w miastach:

Kampanie Google Ads Konin Kampanie Google Ads Września Kampanie Google Ads Poznań Kampanie Google Ads Kalisz Kampanie Google Ads Kutno Kampanie Google Ads Piła Kampanie Google Ads Wrocław Kampanie Google Ads Białystok Kampanie Google Ads Bydgoszcz Kampanie Google Ads Gdańsk Kampanie Google Ads Gorzów Wielkopolski Kampanie Google Ads Katowice Kampanie Google Ads Kielce Kampanie Google Ads Kraków Kampanie Google Ads Lublin Kampanie Google Ads Łódź Kampanie Google Ads Olsztyn Kampanie Google Ads Opole Kampanie Google Ads Rzeszów Kampanie Google Ads Szczecin Kampanie Google Ads Toruń Kampanie Google Ads Warszawa Kampanie Google Ads Ostrów Wielkopolski Kampanie Google Ads Zielona Góra