Pozycjonowanie stron internetowych

Google Ads

Jest to system reklamowy dawniej nazywany Google Adwords, który umożliwia przedsiębiorcy promowanie produktu, czy usługi w Google. Reklama pojawia się po wpisaniu w wyszukiwarkę danego hasła i wyświetla się użytkownikowi zarówno ponad tzw. wynikami organicznymi, jak i pomiędzy nimi. Jest to najpopularniejszy typ promocji dostępny poprzez Google Ads.

Skuteczna kampania Google Ads - kluczowe elementy

Ważnym etapem po ustawieniu odpowiedniej reklamy jest konfiguracja kampanii Google Ads. Zabieg ten pozwala na dotarcie do konkretnych odbiorców. Na tym etapie tworzenia struktury reklamy niezbędna jest wiedza dotycząca grupy docelowej, do której ma ona trafić. Na co warto zwrócić uwagę?

1

Rozpoczynamy od analizy Twojego biznesu i potencjalnych klientów. Określamy wiek, lokalizację, zainteresowania oraz zachowania odbiorców, aby Twoje reklamy trafiały do właściwych osób.

2

Nasza wiedza i narzędzia pozwalają na precyzyjny wybór słów kluczowych, które przyciągną uwagę klientów. Wykorzystujemy frazy odpowiadające Twojej ofercie, co zwiększa skuteczność kampanii.

3

Dzięki regularnej analizie kampanii stale poprawiamy jej efektywność. Testujemy różne wersje reklam, kontrolujemy koszty oraz dopasowujemy strategie, by osiągnąć maksymalny zwrot z inwestycji.

Nie traćmy czasu, Porozmawiajmy już teraz!

Dlaczego warto skorzystać z Google Ads?

Kampanie Google Ads pozwalają w łatwy sposób dotrzeć do nowych klientów. Ponadto Google jest dziś najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Reklama w tym miejscu jest dobrym pomysłem na zaistnienie na rynku, ponieważ jest ona używana codziennie miliardy razy. To doskonały sposób na łatwe i skuteczne dotarcie do każdego potencjalnego klienta.

Dużym atutem takiej promocji jest fakt, że reklama w wyszukiwarce Google już na starcie trafia do klientów, którzy są zainteresowani danym produktem. Dzięki niej są oni bezpośrednio kierowani na daną stronę internetową. Znacząco wpływa to na konwersję i wzrost sprzedaży. Nie jest także zbyt nachalna w swym przekazie i nie sprawia, że użytkownik chce ją jak najszybciej zamknąć. Raczej wskazuje drogę do celu.

Dodatkowo przy odpowiedniej konfiguracji można uzyskać zadowalające wyniki stosunkowo niewielkim kosztem. Jest więc doskonałą propozycją na promocję nawet niewielkich przedsiębiorstw.

Jednak raz skonfigurowanej reklamy nie można pozostawić samej sobie. Należy ją na bieżąco dostosowywać, aby była optymalna.

Oceniając je funkcjonowanie, należy zwrócić uwagę na ilość konwersji, jaka została przeprowadzona na stronie. To liczba konkretnych działań – np. zakupu danego produktu powie o tym, czy kampania Google Ads była opłacalna.

Ads chart